Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
„Prodávající“ je fyzická osoba Romana Hanáčková, se sídlem Malešovice 185, 664 65 Malešovice, IČO: 87600676 DIČ: CZ8156033809. Prodávající je provozovatelem internetového obchodu www.incana.cz s květinami a doplňkovým zbožím.
„Kupující“ je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu na dálku o koupi zboží.
Kupující objednáním zboží od prodávajícího a zpracováním elektronické objednávky souhlasí s těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je zboží uvedené v objednávce charakterizované názvem zboží.
Prodávající se zavazuje, že kupujícímu dodá zboží v perfektním stavu, v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro dané zboží.
Vzhledem k faktu, že každá květinová vazba je originál, je možné, že dodaná květinová vazba se nemusí přesně shodovat s předlohou na fotce. Vyobrazená předloha je tedy nezávazná, ale v případě, že by se vazba lišila od předlohy o více než 20% se prodávající zavazuje o tomto předem informovat zákazníka.
Odesláním elektronické objednávky akceptuje kupující platnou cenu objednaného zboží uvedenou v objednávce, nebylo-li v daném případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán. Upravit obsah objednávky, nebo zrušit objednávku může kupující písemnou formou na emailovou adresu libisemi@kvetinybrno.cz s uvedením čísla objednávky a rozsahem požadovaných změn nejméně 2 hodiny před časem doručení v den odeslání zboží.
Objednání zboží a uzavření smlouvy
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé uvedení všech povinných údajů při odesílání objednávky nebo v registraci, zejména doručovací adresy. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy kupní smlouva vzniká dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
Ceny a podmínky platby pro internetové objednávky
Ceny uvedené na internetovém obchodě www.incana.cz jsou platné v okamžiku objednání.
Možnosti platby pro internetové objednávky:
- bankovním převodem předem - prodávající zboží expeduje po připsání ceny objednávky na bankovní účet prodávajícího,
- platební kartou – platba na přes platební bránu Comgate
Pokud kupující provede úhradu předem a prodávající není schopen zajistit dodání vybraného zboží, prodávající vrátí plnění zákazníkovi dohodnutým způsobem bez zbytečného prodlení nejpozději však do 5ti pracovních dní.
Dodací podmínky
Dodání objednaného zboží probíhá těmito dvěma způsoby:
- osobně na prodejně – odběr na provozovně Květiny Incana, Pekařská 54, Brno
- kurýrem po městě Brně – doručení kurýrem v rámci města Brna (obvykle do 1–2 pracovních dnů); poplatek za doručení může být účtován dle hodnoty objednávky
U dodání kurýrem je nutné vybrat datum a časové okno doručení, bez zadání těchto informací nebude objednávka dodána. Dále je nutné zadat kontaktní mobilní telefon případně poznámku k objednávce pro upřesnění dodání.
Odstoupení od smlouvy
Podle zákona 367/2000 §53 odst. 7) nemá kupující právo odstoupit od smlouvy v případě, kdy je dodávka zboží upravena podle přání kupujícího, nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit platnou objednávku a dodat objednané zboží na dodací adresu v termínu sjednaném podle kupní smlouvy. Kupující obdrží ke zboží daňový doklad e-mailem, nebo který je při osobním odběru předán v provozovně prodávajícího. Pokud není na dodací adrese možné zboží předat určené osobě, má kupující, nebo určená osoba právo vyzvednout si zboží v provozovně Květiny Incana na adrese Pekařská 54, Brno po dobu 2 dnů. Pokud nedojde po uplynutí této doby k vyzvednutí zboží, je objednávka považovaná za vyřízenou a kupující nemá právo na žádné další plnění ze strany prodávajícího. Prodávající není povinen doručit zboží na žádné další místo určení, mimo adresu uvedenou v objednávce.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující neplní svůj závazek odebrat zboží nebo včas zaplatit sjednanou kupní cenu.
Prodávající má právo od závazné objednávky odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
Reklamační podmínky
Květiny je možné reklamovat podle zákona do 24 hodin. My ovšem řešíme reklamaci i po dvou dnech. Stačí poslat email s fotografií kytice na adresu:
kvetiny.incana@seznam.cz, nebo nám zavolat na telefon +420 730 144 214 a sdělit důvod reklamace.
Pokud reklamaci uznáme, kurýr Vám doveze kytici novou, nebo Vám vrátíme peníze dohodnutým způsobem.
V Brně 15.11.2024